اخبار صنفی

وضعیت مطلوب دارویی بیماران بیماریهای پوستی

دبیر کنگره بین المللی پوست در گفت و گو با نشریه پزشکان ایرانی:
وضعیت مطلوب دارویی بیماران بیماریهای پوستی

دبیر کنگره بین المللی پوست اعلام کرد: هرچه بهداشت عمومی بهتر و بیماریهای عفونی کمتر شود، بیماری های سیستم ایمنی افزایش می یابد و همه ارگان های بدن همچون مفاصل و کلیه و… را درگیر می کند.

کامران مجیدی در گفت و گو با پزشکان ایرانی با بیان این مطلب گفت: از نظر داروهای عمومی در بیماریهای سیستم ایمنی و پوستی وضعیت خوبی داریم و داروها تولید داخل است و دسترسی خوبی وجود دارد.

وی درباره برگزاری کنگره پوست از ۲۲ تا ۲۴ آبانماه در هتل المپیک خبر داد و افزود: امسال برای اولین بار دو کنگره مبتنی بر شواهد که مرکز تحقیقات پوست و جذام هر ساله برگزار می کنند با کنگره سالانه بیمارستان رازی برگزار می شود که سعی کردیم این کنگره از نظر علمی و محتوا پربارتر باشد و هر محتوایی را به صورت پنل های تخصصی تمرکز بر موضوع برگزار کنیم.

عضو هیات علمی پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: در کنگره پوست قرار است از بیماریهای عفونی همچون زگیل، سالک و قارچ ها صحبت شود. اما بیماری های رایج بیماری سیستم ایمنی و التهابی همچون بیماری های تاولی، لک و پیس، بیماریهای مو و انواع ریزش مو از الویت های کنگره است.
مجیدی گفت: پنل های بیماریهای التهابی ناشی از واکنش دارویی، اگزمایی و پیشگیری را در کنگره پوست امسال داریم.

وضعیت مطلوب دارویی بیماران بیماریهای پوستی

دبیر کنگره بین المللی پوست در گفت و گو با نشریه پزشکان ایرانی: وضعیت مطلوب دارویی بیماران بیماریهای پوستی

نشریه پزشکان ایرانی-دو هفته نامه پزشکی و پیراپزشکی  با هدف کمک به ازتقا دانش پزشکی منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.این نشریه بر خود فرض می داند با جمع آوری مطالب از داخل و خارج از کشور ،این رسالت خود را انجام بدهد.

نشریه پزشکان ایرانی با انتشار زمان بندی دقیق کنگره های پزشکی در داخل ایران و انتشار جدید ترین گایدلاین های روز دنیا و همچنین مطالعات انجام شده در سراسر جهان ،چکیده مقالات ارائه شده در کنگره های برگزار ده در جهان گامی کوچک در جهت ارتقا دانش پزشکی در کشور عزیزمان ایران بردارد.

دو هفته نامه پزشکان ایرانی با گستره توزیع سراسری در کلیه کنگره های پزشکی ،داروئی ….توزیع می گردد و همچنین برای علاقمندان با سیستم پستی ارسال می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن